Wits Utrecht BV steunt FUIF en biedt op legendarisch ’88 shirt van Marco van Basten!
Wits Utrecht BV draagt niet alleen financieel bij aan FUIF, maar denkt ook actief mee! Na de inspirerende woorden van Barry Atsma bieden zij maar liefst €1.000,- op het iconische shirt van Marco van Basten met handtekeningen. En het mooiste? Zelfs als ze niet winnen, blijft hun donatie staan! Een prachtig gebaar dat laat zien hoe betrokken ze zijn.
Dankzij Wits kunnen 25 cliënten genieten van FUIF –– het fantastische Utrecht Inclusief Festival in TivoliVredenburg. Een avond vol feest, muziek en verbinding!
Voorloper in sociaal ondernemen
Wits is een voorbeeld voor bedrijven als het gaat om social return en maatschappelijk verantwoord ondernemen . Ze bieden mensen met een begeleidingsbehoefte een kans binnen hun organisatie en zijn één van de zes co-makers achter Kwastendag – een oriëntatiedag met opleidingstraject en baangarantie in het schildersvak.
Samen met onze ADSU partner WIJ 3.0 en Stichting Nelis verzorgt Wits de projectleiding. WIJ 3,0 verzorgt daarnaast de werving&selectie en jobcoaching voor dit jaarlijkse project. Dankzij dit succesvolle traject stromen jaarlijks 3 tot 5 kandidaten door naar een betaalde baan in het schildersvak. Inmiddels is de Kwastendag een begrip in Utrecht!
Met hun sociale DNA en focus op sociaal inkopen laat Wits zien dat ondernemen en maatschappelijke impact echt hand in hand gaan. Een inspirerend voorbeeld voor velen!